^

Robert Kubica - Klub Kibiców

poniedziałek, 18 Luty 2019

Robert Kubica – Przedsezonowe testy F1 w Barcelonie 2019 : Dzień 1

Circuit de Barcelona-Catalunya w Hiszpanii na dwa tygodnie stanie się areną, pierwszego pokazu sił, taktyki, strategii i przedstawiania nowych tegorocznych samochodów. Testy odbędą się w dwóch sesjach :  od 18 Lutego do 21 Lutego oraz od 26 Lutego do 1 Marca i będą miały kluczowe znaczenie do dopracowania bolidów na nadchodzący sezon 2019.

 

Robert Kubica - Przedsezonowe testy F1 w Barcelonie 2019 : Dzień 1

Robert Kubica, wraca w 2019 do F1 jako podstawowy kierowca, gdzie w barwach zespołu ROKiT Williams Racing rozpoczyna swoją drogę na szczyt. W dniu dzisiejszym “Messi” ze swoim zespołem będzie “siedział na ławce rezerwowych” i nie wyjedzie na tor. Komunikat ze strony zespołu pojawił się w dniu wczorajszym. Pojawiło się wiele dywagacji na ten temat lecz wg nas wszystko jest na dobrej drodze. Nie ma co porównywać czasów z testów.Dokładnie nie znamy sytuacji i nie chcemy rozwijać kolejnych teorii. Czekamy na drugi dzień testowy w którym zobaczymy Georga Russella i Latifiego.

Tor Circuit de Barcelona-Catalunya

Lokalizacja: Montmelo, HiszpaniaRobert Kubica - Przedsezonowe testy F1 w Barcelonie 2019 : Dzień 1

Oficjalna strona toru:  www.circuitcat.com
Adres:  Circuit de Catalunya, Mas La Moreneta, 08160 Montmelo (Barcelona), Apartat de Correus 27, Spain
Telefon: +34 93 571 9700
Fax: +34 93 572 2772
Widok z satelity      (Circuit de Barcelona-Catalunya)

 

Pogoda Barcelona

 

F1 test day Circuit de Barcelona-Catalunya 2018Tor otwarty we wrześniu 1991 Długość okrążenia: 4,655 km Długość toru: 307,104 km 16 zakrętów (9 prawych i 7 lewych) 66 okrążeń Najszybsze okrążenie wyścigowe: 1:15.641 (Giancarlo Fisichella, Renault, 2005) Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:14.648 (Fernando Alonso, Renault, 2006).

Typowe dla przebiegu toru są długie, pokonywane z dużą prędkością, zakręty, będące sporym wyzwaniem dla opon oraz bolidu. Samochody z lepszym pakietem areodynamicznym mają tu zdecydowanie przewagę. Oprócz długiej prostej czasy okrążeń są dominowane przez pełną zakrętów część środkową. Tutaj konieczny jest dobry balans bolidu. Z uwagi na sporą ilość wolnych odcinków stosunkowo wysokie jest obciążenie hamulców.

Jeśli wybieracie się na testy i nie wiecie jak dotrzeć na tor, pomocny okaże się Przewodnik kibica. (z 2018r.)

 

Opony Pirelli na testy 2019 w trzech kolorach

Potwierdzeni kierowcy na przedsezonowe testy 26.02 – 01.03.2018*

ZespółDzień 1
18.02
Dzień 2
19.02
Dzień 3
20.02
Dzień 4
21.02
Mercedes Bottas/HamiltonHamilton/ BottasBottas/HamiltonHamilton / Bottas
Ferrari VettelLeclercVettelLeclerc
Red Bull VerstappenGaslyVerstappenGasly
Racing PointPerez StrollPerez Stroll
Williams ------------------------------------------------------------- / RussellKubica / Russell
Renault Hülkenberg / RicciardoRicciardo / HülkenbergHülkenberg / RicciardoRicciardo / Hülkenberg
Torro Rosso KwiatAlbonKwiatAlbon
Hass GrosjeanMagnussenGrosjean / FittipaldiFittipaldi / Magnussen
McLaren SainzNorisSainzNoris
Alfa RomeoRäikkönenGiovinazziRäikkönenGiovinazzi

* tabela aktualizowana

Rozkład Konferencji prasowych – po zmianach 18 luty

 

 

Statystyki z poprzednich testów 2017 i 2018


Aktualizacja 18.35

wyniki dania pierwszego

GALERIA :

 

 

KOMENTARZE KIBICÓW
Autor: Marrally
o 08:01

Udostępnij:

error: Content is protected !!